GODZINY |
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
6.30 – 8.00 |
Schodzenie się przedszkolaków; stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających dziecięcym zainteresowaniom, które sprzyjają miłemu rozpoczęciu dnia; indywidualne rozmowy z dziećmi oraz ich rodzicami |
8.00 – 8.15 |
„Gimnastyka dla smyka” - poranny zestaw zabaw i ćwiczeń gimnastycznych z elementami gimnastyki korekcyjnej |
8.15 – 9.00 |
Czynności porządkowe oraz higieniczne poprzedzające spożycie posiłku. ŚNIADANIE. |
9.05 – 10.30 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją podstawy programowej i wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego zorganizowane w sali |
9:45 – 10:15 język angielski |
|
9:05 – 09:25
gimnastyka korekcyjna (grupa starsza) |
9:15 – 9:35 rytmika |
|
9:15 – 9:35 rytmika |
9:25 – 09:45
gimnastyka korekcyjna (grupa młodsza) |
10:10 – 10:30
zajęcia logopedyczne
(grupa młodsza) |
10:30 – 11:30 |
Przygotowanie do wyjścia na powietrze – czynności samoobsługowe w łazience i szatni. Zabawy ruchowe i samorzutne w ogrodzie przedszkolnym. Spacery, obserwacje otoczenia społecznego i przyrodniczego. |
10:30 – 11:00
katecheza |
- |
- |
- |
10:30 – 10:50 zajęcia logopedyczne (grupa starsza) |
10:50 – 11:40
konsultacje logopedyczne indywidualne (co drugi tydz.) |
11.35 – 12.30 |
Czynności higieniczne przed posiłkiem. OBIAD. Mycie zębów. |
12.30 – 13.30 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej |
13.30 – 14.15 |
Kontynuacja zajęć wychowawczo – dydaktycznych, praca indywidualna z dziećmi |
14.15 – 14.30 |
Przygotowanie do posiłku PODWIECZOREK |
14:30 – 15:20 |
Przy sprzyjającej pogodzie: przygotowanie do wyjścia na powietrze – czynności samoobsługowe w łazience i szatni. Zabawy ruchowe i samorzutne w ogrodzie przedszkolnym. |
15.20 – 16.30 |
Zabawy i zajęcia dowolne wg indywidualnych upodobań dzieci (zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze). Praca indywidualna lub zbiorowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci. |
16.30 – 17.00 |
Podsumowanie dnia, uporządkowanie zabawek oraz sprzętów. Indywidualne rozmowy nauczycieli z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci. |